S Oachkatzl…

Ihr wisst was ich meine? Falls nicht gibt’s hier zur Abwechslung mal einen Wikipediaauszug auf Boarisch :)

S Oachkatzl, aa Oachkatzal (deutsch: Eichhörnchen, lat.: Sciurus vulgaris) is a Spoviech aus da Famij vo de Heandl (Sciuridae). Es is des oanzige Viech aus da Gattung vo de Oachkatzln, des wo in Middleiropa natiali vierkimmt. Zua Untascheidung vo andanan Oatn wia am Kaukasischen Oachkatzl und am graun Oachkatzl (Grauheandl), des wo in Eiropa eibiagat woan is, weads deshoib Eiropäischs Oachkatzl gnennt.

Nun wisst ihr Bescheid, oder? Ich finde es immer wieder schön, bayrische Texte zu lesen. Ein Oachkatzl hat es auch auf eine meiner genähten Untersuchungshefthüllen geschafft. Schaut her:

1-2Untersuchungshefthülle Emma außen

1-2Untersuchungshefthülle Emma außen

1-2Untersuchungshefthülle Emma innen

Zugegeben, es ist nicht ganz farbgetreu, so wie es in der Natur vorkommt, aber trotzdem hübsch. Was meint ihr? Es hat auch schon ganz viele Nüsse für den bevorstehenden Winter gebunkert. Ois Liabe! Maria

Random Posts